PADANGŲ SLĖGIO NUSTATYMAS LENKTYNĖMS

Toliau pateiktoje išsamioje lentelėje rasite lenktynėms tinkantį padangų slėgį, tik jokių būdu tokiu slėgiu negalima važinėti paprastais keliais. Todėl prieš grįžtant į viešuosius kelius, būtina atkurti įprastą slėgį.

Nurodytas slėgis yra orientacinio pobūdžio. Patyręs vairuotojas gali savo nuožiūra keisti slėgį pagal pageidavimą ir laikydamasis mechaninių ribų. Slėgis turi būti tikslinamas 0.15 baro tikslumu.

Kad nekiltų pavojus DOT sertifikuotoms padangoms netolygiai nusidėvėti, slėgis neturi būti per mažas. Jei padangos per mažai pripūstos, ant protektoriaus peties atsiranda nedidelis nudilęs ratas. Tinkamas slėgis sumažina kylančius pavojus.

Vairuotojo elgesys, žinoma, yra svarbiausias parametras, užtikrinantis tolygų padangų dėvėjimąsi.

Automobilio tipasPadėtisSlėgis
Priekiniai varomieji ratai Priekiniai 2.4 / 3.15 barai
Užpakalinės 2.1 / 2.8 barai
Variklis priekyje / Užpakaliniai varomieji ratai Priekiniai 2.4 / 3.15 barai
Užpakaliniai 2.1 / 2.8 barai
Variklis užpakalyje / Užpakaliniai varomieji ratai Priekiniai 2.4 / 3.15 barai
Užpakaliniai 2.4 / 2.8 barai

KAIP SUMAŽINTI ARBA PADIDINTI PRIEKINIŲ IR UŽPAKALINIŲ RATŲ SLYDIMĄ ?

Toliau esančioje lentelėje pateikiami išsamūs lenktynėms skirti padangų pakeitimai ir geometrijos pritaikymas. Šie pakeitimai jokių būdu netinka važiuoti paprastais keliais.

NustatymasSumažinti priekinių ratų slydimąSumažinti užpakalinių ratų slydimą
Priekinių padangų slėgis Mažesnis Didesnis
Užpakalinių padangų slėgis Didesnis Mažesnis
Priekinių padangų plotis Didesnis Mažesnis
Užpakalinių padangų plotis Mažesnis Didesnis
Priekinių ratų išvirtimas Labiau teigiamas Labiau neigiamas
Užpakalinių ratų išvirtimas Labiau neigiamas Labiau teigiamas
Priekinių ratų suvedimas Platesnis Siauresnis
Užpakalinių ratų suvedimas Siauresnis Platesnis
Priekinių ratų kasteris Labiau teigiamas Labiau neigiamas
Priekinė pakaba Atpalaiduoti Įtempti
Užpakalinė pabaiga Įtempti Atpalaiduoti
Priekinis stabilizatorius Lankstesnis (plonesnis) Kietesnis
Užpakalinis stabilizatorius Kietesnis (storesnis) Lankstesnis
Svorio pasiskirstymas Daugiau svorio priekiniai ašiai Daugiau svorio užpakalinei ašiai

VAIRAVIMAS PER LIETŲ

Rekomenduojama padangų slėgį padidinti 0.4-0.7 baro, palyginti su važiavimu sausu keliu, siekiant sumažinti akvaplaningo pavojų.

Priminimas: akvaplaningas įvyksta, kai tarp padangos ir kelio susidaro vandens plėvelė. Dėl šio vandens sluoksnio padanga gali atsiskirti nuo kelio ir dingti sukibimas.

Padidintas slėgis suapvalina padangos šonines sieneles ir sumažina deformacijos amplitudę.

Todėl sąlyčio su keliu plotas tampa plonas ir siauras. Tai taip pat padeda išlaikyti atvirą protektoriaus raštą, kuriuo optimaliai šalinamas vanduo.